XIII Sesja Rady Gminy Czarna Dąbrówka
- Data posiedzenia
- 26-05-2025, godz. 15:15
- Miejsce posiedzenia
- Gminne Centrum Kultury i Biblioteka, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe
- 1a. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- 1b. przyjęcie porządku obrad sesji
-
1c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
- 2. Informacja o działalności Nadleśnictwa Cewice w 2024 roku oraz planach na rok bieżący
- 3. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym
-
4. Podjęcie uchwał w sprawie
-
4a. przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024 wg druku nr 100
-
4b. udzielenia dotacji celowej z budżetu Gminy Czarna Dąbrówka na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków wg druku nr 101
-
4c. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Czarna Dąbrówka wg druku nr 102
-
4d. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste zabudowanej budynkiem wg druku nr 103
-
4e. rozpatrzenia petycji dotyczącej uchwały nr III/27/2024 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 17 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 4/24, położonej w obrębie ewidencyjnym Jasień, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 104
-
4f. rozpatrzenia petycji w sprawie sprzeciwu mieszkańców Sołectwa Jasień oraz okolicznych miejscowości wobec proponowanej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 4/24 położonej w obrębie Jasień, gmina Czarna Dąbrówka w sposób sprzeczny z interesem i oczekiwaniem mieszkańców wg druku nr 105
-
4g. rozpatrzenia petycji w obronie konstytucyjnej zasady niezawisłości i niezależności sędziów polskich wg druku nr 106
-
4h. zmian w budżecie gminy na 2025 rok wg druku nr 107
- 4i. rozpatrzenia wniosku co do powstającego w gminie Czarna Dąbrówka planu ogólnego w zakresie dotyczącym obrębu sołectwa Nożynko wg druku nr 108.
-
4a. przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024 wg druku nr 100
-
5. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym
- 5a. przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych
- 5b. pozostałe informacje
- 6. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym
- 7. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych
- 8. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości
- 9. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski
- 10. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy