XVII Sesja Rady Gminy Czarna Dąbrówka
- Data posiedzenia
- 17-09-2025, godz. 15:15
- Miejsce posiedzenia
- Gminne Centrum Kultury i Biblioteka, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe
- 1a. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- 1b. przyjęcie porządku obrad sesji
- 1c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
- 2. Podziękowanie za modernizację dróg powiatowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka oraz przedstawienie informacji na temat stanu dróg powiatowych na terenie Gminy.
- 3. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.
-
4. Podjęcie uchwał w sprawie
-
4a. wyłączenia przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji od udziału w działaniach komisji w związku z rozpatrywaniem skargi na Dyrektora Szkoły Podstawowej w Rokitach wg druku nr 125;
-
4b. przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi na Dyrektora Szkoły Podstawowej w Rokitach wg druku nr 126;
-
4c. zmian w budżecie gminy na 2025 rok wg druku nr 127;
-
4d. wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2025 – 2040 wg druku nr 128;
-
4e. zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego wg druku nr 129;
-
4f. odmowy zniesienia formy ochrony przyrody na terenie Gminy Czarna Dąbrówka wg druku nr 130;
-
4g. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Kozy wg druku nr 131;
-
4h. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Czarna Dąbrówka wg druku 132
-
4i. przyjęcia do realizacji projektu pn. „Usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Czarna Dąbrówka” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 wg druku nr 133;
-
4j. uchwalenia statutu Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka wg druku nr 134;
- 4k. wyłączenia przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji od udziału w działaniach komisji w związku z rozpatrywaniem skargi na działalność Dyrektora Centrum Usług Społecznych wg druku nr 135
- 4l. przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Centrum Usług Społecznych wg druku nr 136
-
4a. wyłączenia przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji od udziału w działaniach komisji w związku z rozpatrywaniem skargi na Dyrektora Szkoły Podstawowej w Rokitach wg druku nr 125;
-
5. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.
- 5a. przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach;
- 5b. pozostałe informacje.
- 6. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
- 7. Zapytania radnych, wolne wnioski.
- 8. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości.
- 9. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.
- 10. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.