IX Sesja Rady Gminy Czarna Dąbrówka
- Data posiedzenia
- 16-12-2024, godz. 15:15
- Miejsce posiedzenia
- Szkoła Podstawowa im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Czarnej Dąbrówce ul. Słupska 17, 77-116 Czarna Dąbrówka
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe
- 1a. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- 1b. przyjęcie porządku obrad sesji
-
1c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
- 2. Uroczyste ślubowanie Sołtysa Sołectwa Osowskie- kadencję 2024-2029
- 3. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym
-
4. Podjęcie uchwał w sprawie
-
4a. zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych wg druku nr 69
-
4b. przyjęcia,, Diagnozy potrzeb i potencjału społeczności w zakresie usług społecznych” wg druku nr 70
-
4c. zmian w budżecie gminy na 2024 rok wg druku nr 71
-
4d. ustalenia stawki dotacji przedmiotowej dla samorządowego zakładu budżetowego na 2025 rok wg druku nr 72
-
4e. udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Bytowskiemu wg druku nr 73
-
4f. uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2025 – 2040 wg druku nr 74
-
4g. uchwalenia budżetu Gminy Czarna Dąbrówka na 2025 rok wg druku nr 75: a) odczytanie opinii komisji stałych na temat projektu uchwały budżetowej na 2025 r. b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku c) odczytanie stanowiska Wójta w sprawie opinii kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku d) odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem Wójta Gminy e) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
-
4a. zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych wg druku nr 69
-
5. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym
- 5a. przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych
- 5b. pozostałe informacje
- 6. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym
- 7. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych
- 8. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości
- 9. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski
- 10. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy